Verzenden & retouren

verzendmethoden Leveringen aan Italië worden afgehandeld door DHL of UPS. Alle zendingen die door fzelders.nl worden verzonden zijn verzekerd tegen diefstal en schade. Na ontvangst van de zending en schriftelijk zijn bevestigd, vervalt deze verzekering op te bestaan. Houd er rekening mee dat we niet kunnen leveren aan postbussen. In het geval van deelleveringen, zal verzendkosten slechts eenmaal in rekening worden gebracht. Wij verwerken en bestellingen tijdens onze belangrijkste dienst uur te sturen, van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 CET en zaterdag van 09:00 tot 18:00 CET (met uitzondering van de Duitse feestdagen). De merchandise zal klaar zijn voor verzending één werkdag na de ontvangst van de betaling, uiterlijk. MEER LEVERING LANDEN Wij leveren aan meer dan 120 landen over de hele wereld. Als u op zoek bent naar informatie over de scheepvaart opties en verzendkosten voor een land dat niet wordt weergegeven, selecteert u uw land van bestemming hier. VOLG UW STATUS Zodra wij uw bestelling verzonden ontvangt u een e-mail met vermelding van de DHL of UPS tracking nummer ontvangen. U kunt de status van uw bestelling een controleren om twee uur na ontvangst van de e-mail via de link. Hoe kan ik een artikel retourneren? Stap 1 Neem dan onmiddellijk contact met ons op via onze Support Center onder vermelding van uw ordernummer en de artikelcode. Gelieve foto's om ons te laten zien het probleem, zodat we u kunnen helpen. Houd de foto onder de 2 MB. Stap 2 We controleren uw klacht met al je gegevens zoals hierboven beschreven en een oplossing bieden. Wat is de deal als het gaat om het beleid terug? 1.Als het is onze verantwoordelijkheid voor de kwestie, zullen we een terugkeer naar ons magazijn voor een terugbetaling of een uitwisseling mogelijk te maken. We zullen terugbetalen alle originele prijs van het product en de verzendkosten of opnieuw gratis een vervanging op onze kosten zodra we het item (s) te ontvangen. 2.Indien koper heeft de verkeerde maat / kleur gekozen of doet alsof het item (item is niet defect), kunnen we ook een terugkeer mogelijk te maken. In dat geval, de verzendkosten om terug te keren de items zijn op kosten van de koper. Indien de koper kiest voor een terugbetaling, dan betalen wij de oorspronkelijke prijs van het product, maar de verzendkosten worden niet terugbetaald.
Terug